Arkadaşlar bebegim 13 gün sonra 15 aylik olacak elinden tutunca yürüyor surekli yürümek istiyor oturunca ağlıyor aksama kadar yürütsek yok demez lakin kendi yürümeye korkuyor ayakta duruyor ama ayakta durduğunu fark edince korkup hemen tutuyor bir yeri emekleme olarak geri geri emekliyor sadece 9 aylıkken doktora sormuştum emeklemedigini kilolu olduğu için demisti evet yaşıtlarına göre tontik doğduğundan beri böyle yasitlarindan fazlaydı kilosu acaba korkusunu yenmek için ne yapabilirim seviyor yürümeyi parka falan babasıyla elinden tutup yürüterek götürürüz lakin kendisi çok korkuyor düşerim diye iste anladınız umarım korkulacak bisey mi yaşayan var mi