Selamlar merhaba
Benim bebis 5. Buçuk aylık ve dil bağı var doktora götürmedim daha bu konu ile ilgili deneyimi olan var mı hangi doktora gittiniz nasıl Bi yol izleniyor okadar korkuyorum ki canı yanicak doktora gidince bilgisi olanlar benimle deneyimini paylaşa bilirmi teşekkür ederim şimdiden