__Mom__ oğlum bu ay 4 yaşını dolduracak ve hâlâ düzgün cümle kuramıyor kurduğunu da bir tek biz anlıyoruz dışardan zor anlaşılır. Doktora götürdugumuzde anne baba bile demesi yeterli demişti zaman içerisinde konuşur bol bol konuşun gözleriyle temas halinde olun sürekli parka çıkarın akranlarıyla hep bir arada olsun demişti. Dili yeni yeni açılıyor. Siz de dert etmeyin bence zamanla olur inşallah