Hasmeftun Mayazim Bende vermiyorum su hem emziriyorum mama da veriyorum su ihtiyacı karşılanıyor dedi doktor
Asl-smom Mayazim 3 aylık bebeğim doktor kesinlikle vermeyin dedi sadece mamayla besleniyor ek gıdaya geçene kadar su yok dedi
Linlin1511 mamada da su var diyorlar ama bilemedim. mama kullanmadık, çok fikrim yok açıkçası. instagramda hemşireanneönerileri diye bir sayfa var, Canan Hanım’ı takip etmenizi öneririm.
Mayazim Ben sağlık ocağına aylık kontrole gttigimde doktor mutlaka su ver dedi yoksa pamukçuk olr dedi
Edagg Mayazim valla bebeğimi sallayarak uyutuyorum sonra bi bakıyorum terlemiş cocuk mama yemek istemiyor su içmek istiyo biz bile terliyoruz birde o benimle iç içe hepten terliyo oyüZden veriyorum
Yusufum0633 Ay banada doktor ver dedi bu konuda niye her doktor aynı şeyi söylemiyorki bizimde kafamız Allak bullak oluyor ben de napacağımı şaşırdım
efnaN22 Aselzumra23 valla 4,5 aylıkken başladım az az vermeye 3 çocuk annesiyim şuanki 7 aylık hem emiyor sadece geceleri mama veriyor gündüzde ek gıda ve anne sütü suyuda biberonu var cukur cukur içiyor kuzum çok şükür sıkıntı olmadı valla bazen doktorlar bile abartıyor biri ver der biri verme der onlarda bilmiyo ozaman net konuşmuyorlar o yüzden pekte bazen dinlememek lazım 😉☺️
Demirbey07 Havalar sıcak çok terliyor ben veriyorum kana kana içiyor vallahi daha hiç biberonu geri çevirdiği olmadı oğlumun
jd16 Normalde önermiyoruz ama eğer çok terlerse günde 3kez 1er çay kaşığı verebilirsin dedi doktorumuz.
Melekasaf Mama meme şeklinde ilerliyoruz gün içinde bezinde turuncu lekeler oluyor beslenmeden sonra 1-2 çay kaşığı su veriyorum geçti.
Damlilaylom Mayazim merhaba mamadan sonra hep su verıyorum sabaha kadar kalktıkca su iciriyorum bol sudan zarar gelmez:)
Damlilaylom Mayazim bebegınız 6ıncı aydan sonra baslayın bende 6ıncı ayda basladım bir ara mama içmek istemedi bir gece sabaha kadar su vermem zorunda kaldım sonra tekrar alıstırmıstım suanda hem mama hem su verıyorum.
Aselzumra23 efnaN22 sırf bu sebepten yoğun bakımda yatan bebekler var onlar tahmin ettiğimizden daha hassas