Emelllll5454 çok geçmiş olsun ben kronik kalp hastasıyım ama hastalığımın dışında ara ara defalarca kalbimde ağrı sıkışma hissi kasılma vs yaşadım ve her seferinde psikolojik olarak mı bilmiyorum ama kollarım uyuşmaya başaldı kalp krizi geçiriyorum sandım doktorlar bişey yok desede ben hastanenin bahçesinde sabahlıyordum her seferinde çünkü doktorlar anlamadı ama ben kalp krizi geçiyorum şuanda diye düşünüyordum ama çok şükür hiç kalp krizi yaşamadım Allah kimseye yaşatmasın. Ertesi günlerde detaylı kardiyoloji muayenelerinde doktorum fazla stres kalp kasını etkiler stresten kasılma yaşamışsındır yada üzerinde ıslak birşey kuruduysa ceyranda kalıp üşüttüysen kalp kasın kasılabilir demişti ve ben hep yaz aylarında yaşarım bu durumu çünkü terlerim terim üsütmde kurur klimada dururum vs sonra aynı sizin yaşadıkalrınızı yaşarım belki sizinde öyle olmuş olabilir 😇