Alihamzaninannesi ben 3 aylıktı kızım atlattım, eşimin akrabasından geldi aynı odada 10 kişi vardık 4 kişi olduk ve hepsi de kronik rahatsızlığı olanlardı, bana da yeni doğum yaptığın için bağışıklığın düşük o yüzden olmuştursun denildi, test vermeden önce ki akşam eşim ben kızım aynı yatakta aynı odada yattık kızımı emzirdim her şeyiyle ilgilendim sabah öğrendik pozitif olanları direk test verdim akşam bende pozitif çıktım hiçbir belirtim yoktu. Ama sonra ki günler ağrılarım oldu normal gün ağrıları gibi ağır değildi. Eşim 3 kere test verdi hepsi negatif. Kızıma bir şey olmadı test verdiğim andan itibaren 3 4 maske üst üste taktım hep elimi dezenfekte ettim her yeri sildim sürekli eldivenle, odayı sürekli havalandırdım gece yatarken bile maskeyle yattım 2 tane, maskemi sürekli değiştirdim. Sizde kendinizi karantinaya alın bir nevi maskeyle dolaşın bir kaç gün eğer emziriyorsanız hele özellikle takın maskenizi yakın temas çünkü. Geçmiş olsun bu arada yediklerinize içtiklerinize dikkat edin birde.