Bebeğim 8 buçuk aylık.dikislerim hala kaşınıyor ve sanırım keloid oluştu kalınca kırmızı bir çizgi şeklinde görünüyor.kullanabilecegim ürünler kortizon içeriyor.emzirme sureceinde kullanmak istemiyorum ama daha da büyüsün istemiyorum bu yara izi.dr um ikinci sezeryanda içine dikilir dedi.ama ben başka çocuk düşünmüyorum.basina gelen var mı acaba.onerebileceginiz bir tavsiye istiyorum 🙏