Merhaba 4 aylık bebeğim var daha 13 günlükken karnındaki ses aşırı ağlama kakada mukusdan dolayı doktora götürdüm süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı o günden beri şurup ve damla kullanıyoruz ama artık ek gıdaya geçicez bana ankarada alerjiden iyi anlayan memnun kaldığınız iyi bir doktır önere bilirmisiniz?