Sevim07 Yasayan var mi ? Oğlum 3 aylık 10 günlük. Klima çalışıyor orta derece ne soğuk ne sıcak . Çit çitli body ile uyuyor. Anlamadım yani
Oske Bizimkide yasardi ozaman bakmistim bir yere kadar normal ama cok bole coraplari islatacak kadar terleme barsa d vitamini eksikligi