10 buçuk aylık kızıma bir haller oldu uyku düzeni eğitimi verildi en geç 9-9 buçukta uyur sabah 8 kalkardı 1 haftadır gece dalamıyor 1 saat arayla ara uyku sanıp uyanır oldu sabah 6 kalkıyor gecede 11 den önce ne kadar esnese de uyumuyor ağlıyor. Beslenme düzenimiz de berbat durum da herşeyi reddedilir el gıda , mama acıkınca yer dedim sabrettim bekledim ama asla acıktım gibi değil hali sadece sarılmak istiyor oyun istiyor.. ne yapacağımı şaşırdım beslenme düzeni için nasıl ilerliyorsunuz anneler uyku durumlarınız nasıl yardım edin bir ya 🥺🥺🥺🥺