Meneksehatat Hanimlar bebeğim prematüre kuvezde hep ayni yere yattığı icin basinda yamukluk var bi tarafi daha çökük 5 aylik oldu düzelme var ama hala belli bi yamuklukta var başına gelen varmı ne yapmalıyım artık çok üzülüyorum
Metehan34 Meneksehatat benim bebekte küçük doğmuştu ensesi düz kaldı sırt üstü yatmaktan ne yaptıysam olmadı sanırsam yapıylada alakalı bişey ikinci çocuğumda arka tarafta ceviz gibi topluk var doktor düzelir diyor ama sanmıyorum 6 ay olucak nerdeyse saç çıkınca görünmüyor çok takma kafana canım
prensannesi_____ Meneksehatat merhabalar bahsettiğiniz şekilde benim bebeğimin de kafası sezeryan doğum yaptım fakat rahim de sıkıştığı için öyle olmuş şu an 3 aylık oğlum kafa yastivi aldım 1 haftadır onda yatırıyorum sizin bebeğinizin düzeldi mi acaba
Gizemalp Bizimkinde hafif var doktor yatmak istemediği tarağı destekleyip yatırın demişti yanlış hatırlamıyorsam 18 aya kadar sekillenirmis bebeklerin kafası
Meneksehatat Gizemalp suan ne kadarlık bebeginiz hep çeviriyorum yüz üstü egzersiz yaptırıyorum gunde 20 dk ayaklarini guneslendirip d vitamini aldirmaya calisiyorum artık daha ne yapabilirim sasirdim iyice
Blynk Benim oğlumun da zor dogum olduğu içn kafası yamulmustu ben de çok takmıştım kafaya duzelmemesini. 1 yaşa kadar anca düzeliyor merak etmeyin. Şimdi çok düzgün eser yok.
Meneksehatat Blynk ay çok şükür insallah bizimkide gecer cok üzülüyorum ileride böyle kalirda akran zorbalığina ugrar diye
Meneksehatat Metehan34 düzlük degil bizdeki yan olarak düşünün bi tarafi daha uzun bu tarafi daha çökük
Meneksehatat Metehan34 kulaklarindan bile belli yamukluk tepeden bakinca biri altta biri ustte gibi duruyo
Nursenaglbtn prensannesi_____ benimde bebeğim sezeryanla doğdu sürekli sol tarafına yatıyordu şimdi 11 aylık 6. Aydan sonra daha hareketli oldukları için hep yatmıyorlar düzeliyor kendiliğinden
Meneksehatat prensannesi_____ %80 düzeldi biraz dahs var ama zamanla duzelck dedi doktor bol bol karın üstü egzersiz yaptırdım cok etkisi oldu
prensannesi_____ Nursenaglbtn inşallah benimki de düzelir yatma şekline falan dikkat etmeye çalışıyorum düz kafa yastığı da aldım ama onun yamukluga pek faydası yok sanırım. bu arada cevabınız için teşekkür ederim 🌸
eylulbebek22 Nursenaglbtn doktora danıştınz mı hiç iki doktor da gördü yatmaya baglı olduğu icin düzelir dedi fakat çok kafaya takıyorum bizimiide hep sağa yatıyor beşiginde bu yüzden yanıma aldım ama biraz geç kaldım sanirım sol tarafi düzgün sağ tarafında bozulma var :(
Nursenaglbtn eylulbebek22 evet sorduk düzelir kendiliğinden dedi hatta youtube da bi videoda doktor kafası yamuk yetişkin gördünüz mü hiç demekki düzeliyor zamanla demişti benimde içim öyle rahatlamıştı nitekim öyle de oldu 😅
eylulbebek22 Nursenaglbtn aynı videoyu izledim bende 😀 ne bileyim annemde söylüyor sende hep sağımdan emdigin için öyleydin düzeldi diye ama panik bir yapım var maalesef 🥲