Nasıl oldu anlamadım, 4. Aydan sonra uyku eğitimi verilir dedikten sonra bı baktım bebeğim memede uyumaya alışmış. Daha sonra da pis pis pat pat denesem de kabul etmedi. Emzik zaten hiç almadı. Bazen memede de uyumuyordu, kucakta gezinerek ve meme birlikte uyuyordu falan. 8 ay olunca daha da zor uyumaya başladı. İki üç gündür memede de zor uyuyor, başka şekilde uyumayı da bilmiyor. Bugün arabada uyuttuk. Çit sesine de uyanıyor. Ben nasıl uyutucam. Daha kolay dalmasini ve gece daha az kalkmasıni sağlamak için, uyku damlaları mi kullansam, bye bye night, moms lap, ikisinden biri. Uyku eğitimi için hem geç gibi, hem de ağlayarak öğrensin istemiyorum. Çaresiz kaldım biraz da, uyku damlası var aklımda, lütfen akıl verin, bebeğim için 😞🙄