Ben 8 ay önce sezeryenle doğum yaptım bu gün öğrendim ki hamileyim hiç istemiyordum şimdi hamile olmayı çevremdeki insanlarda beni çok korkutuyor sen sezeryanlısın sana çok zararı olucak diyorlar benim gibi sezeryan sonrası erkenden hamile kalanlar varmı acaba ve ikinci sezeryan daha mı zor