Nehirinannesi25 çocukken ben de zayıfım,cekingenim,ezilirim ve Kasım doğumluyum diye okula 6.5 değil de 7.5 yaşımda başlattılar ama faydasından çok zararını gördüm ince motor gelişimim zaten tamamdı 5 yaşındayken tüm harfleri yazıp çiziyordum ona rağmen geç başlayınca asi bir kız olmuştum yasitlarim okula giderken ben evdeydim ki okula başlayınca da öyle çekingen olmak yerine kavgacı biri oldum zaten sınavlarda da sağolsun hep bir önceki dönemin öğrencisi olsam daha iyi olacakken talih kuşu hep benim olduğum senelere vurdu her zaman derdim keşke bir sene geç gitmeseydim, yani eğer çocuğunuzun ince motor gelişimi iyiyse ,bilgiye açık alabilen bir cocuksa ,zayıflık çekingenlik önemli değil