Merhaba sevgili anneler. İki ay 23 günlük bir bebeğim var. Bir süredir emzirirken güçlük çıkartıyor ve bunu özellikle sağ memedeyken yapıyor. Sağın sütü sola göre daha az, hem yutkunmasından hem şişkinliğinden farkediyorum. Bugün emzirdikten sonra sağmaya başladım artsın diye, ancak etkili olur mu, ne kadar sürede etki görürüm bilemedim. Başına gelip önerisi olan var mıdır?