Herkese selam .. Bebeğim 9 aylık . İşe başlayalı 4 gün oldu bebeğim ben yokken asla biberon kaşık bardak suluk hiç birinden süt içmiyor .. Yemeğini yiyor ama . Sabah 8 akşam 7 yokum geldiğimde emziriyorum ama ben yokken de tabiki süt içsin istiyorum .. Yani başına gelen var mı nasıl olacal böyle gündüz süt içmemesi çok canımı sıkıyor . Bu denediğim yöntemler dışında başka alternatif önerebileceğiniz yöntem var mı yardım lütfen