Bebeğim bugün 1 haftalık oldu 2 günlükken sarılık geçirdi 18 ile hastaneye yattı fototerapi aldı 4 gün boyunca 2 gün önce de 13 ile çıkış yaptık emzircem ama uyanmıyor hastanedeyken sürekli süt sağıp götürdüm biberonla verdikleri için biberona alışmış evde de biberonla veriyorum önce emzirmeyi deniyorum bir zaman sonra memeyi bırakıyor mecbur biberonla devam ediyorum napcam ve hala sarılık var