Haticerdogan bebeğim 3 buçuk aylık göğsümde aşırı süt yoksa onun ağzına fışkırmıyorsa yada istediği gibi çok gitmiyorsa emiyor sonra ağlıyor , doğduğu günden itibaren göğsümü emdiğin de sütüm fışkırırdı ağzına emdikten 1 dakika sonra sütü indirince daha çok geldiği için mesela nefes alışverişi değişirdi ve bu bebeğim de alışkanlık yaptı , ben sıktığım da sütüm yeterli geliyor ama bebeğim memnun değil bunu fark ettim ve sıvı çok tüketiyorum yada ne iyi geliyorsa göğsümün ağırlığından anlıyorum sütümü bebeğime o şekilde verdiğim de sorun yok ama dediğim gibi onun istemediği şekilde verirsem asla almıyor sürekli ağlıyor mama bir çözüm evet ama ben fark ettiğim için bebeğimi göğsüm hep dolu veriyorum . Anlattığın da kendi bebeğimi gördüm belki sizin de bebeğiniz öyledir 🤷🏻♀️ Çiş bezleri de doyduğunu gösterir aslında dolu ve ağır geliyorsa bez yeterlidir