Alihamzaninannesi 5 gündür doğum yaptım iki gün hastanede kaldık üç gündür evimdeyim eşim bugün test yaptı pozitif çıktı benle bebeğimde belirti yok ama temas ettik sonuçta bebeği sevdi öptü yeni doğduğunda korona atlatmış anne bebek varmı aranızda