[silindi] Funda88 molfix pure and soft kullanıyorum çok memnunum uzun süre takabiliyorum mesela emiciliği çok yüksek. Sleppyden geçtim ona oranla daha az bez kullanıyorum gün içinde.
hafsahamza ilk prima kullandım hep sızdırdı sonra sleppy canbebe vs en son bimin bezini denedim mükemmel ötesi ne sızdırma ne pişik hemde uygun ötekilerine göre