babyandmom1 Eşim kızımı saklarken kızım kafasının arkasını yatağımızın sivri kenarına vurdu ağladı biraz hafif şişmiş. buz koydum acısını alsın diye uyuması sıkıntı olur mu acaba 🥺
Minikminik babyandmom1 kızım düştü ve başı şişti yarım saat bile olmadan acile gittim gözüne baktılar başına baktılar bilinç kaybını denediler ve bişry yok eğer kusma olursa gelirsiniz dediler içimiz rahat evimize geldik tavsiye ederim oturup düşünmek yerine doktorda rahatlayıp evinize gelip uyuyun çok geçmiş olsun💙
Merve5306 Ben olsam çocuk acile giderdim bi baksınlar. Çünkü tam uyuma saatleri baş vurma durumlarında da uyutmayın derler. Tecrübem yok bebğim küçük o yüzden pek bi bilgim yok ama hastaneye giderdim.
babyandmom1 Merve5306 Minikminik Çok uykusuzdu uyudu 😔 olay sonrası gülümsedi bir bir yaptı ama yinede korkuyorum 🥺
Minikminik babyandmom1 bazen ağlamamasından bile şüphe duyuyor doktorlar keşke uyutmasaydınız doktor baksaydı keşke içiniz rahat olurdu hiç değilse bebişlerimiz narin Allah korusun hiç umulmadık anda bile iç kanama falan olabiliyor
Minikminik babyandmom1 biz acil çıkışı gezdirdik uyutmadık eve geldik yemeğini yedi uyudu derken baya zaman geçmişti
babyandmom1 Minikminik Arenimo Teşekkür ederim neyseki düşme değil diye içimi ferahlatmaya çalışıyorum şişliği geçmiş hemen soğuk uygulama yaptığım için