Selbiyavuz19 4 ay 21 günlüğüz 5. Aya girmeden yapalım demişti hemşire 5 ay 1 2 günlük iken yapılmasın da bir sakınca var mıdır ?
Merve5306 Selbiyavuz19 İlk dozdan mı bahsediyorsunuz? Biz 2. dozu 5. Ayda yaptıracağız 1.yi 3.ayda yaptırdık
Morningstar Selbiyavuz19 iki ay oluyor arasında biz ilk dozu bugun olduk ikinci dozu 8 Ekim’de olacak
Gulceninannesi25 Selbiyavuz19 doktorunuz daha iyi bilir ama bize doktorumuz yeni araştırmalara göre Amerika da 8 aya kadar yapılıyor korkma demişti Bn üç doz olanı tercih ettim doktorumun önerisi ile üçüncü dozu da 6 ay 7 gunlukken yaptırdık hiç sorun olmadı
Selbiyavuz19 Merve5306 aynen 2. Doz belirtmemişim onu sağlık ocağın hemşiresi 5 aylıkken olmadan gel demişti de kafama takıldı