İki çocuk annesiyim çok şükür oğlum 4 yaşında kızım 1.5 yaşında ve kızım doğduğundan beri nerdeyse hiç uyumuyo ne gece ne gündüz kolik dediler tmm dedm geçecek ya sabır yaşında geçer dedim yok geçmiyor arkadaş bu kız uyumuyor işin kötü yanı benden başkasıyla da kalmıyor o abisiyle oynarken wc ye gitsem kapıda bitiyo bay bay night damla duydum araştırdım dedim hadi belki bı umut 2-3 gecedir veriyorum yine yok oglumda hasta olmadığı sürece uyku sıkıntım yoktu gece uykusuz günduz onunla ise gidiyor olmak gerçekten çok yordu sinirli aksi bı kadın oldum çıktım var mı bu durumda olan arkadaşlarim ne zaman nasıl geçti