2 aylıkken biz de 12 saatlik yola gittik paso uyudu emdi kakasını falan güzel yaptı sevindik baya. Çok mola vermedik petrolde 5 dklık ihtiyaç molalarımız oldu sadece. Ama vardığımızda bi ağlama tutku ki hep uyuduğundan gaz birikmiş baya bi saatlerce ağladı susturamadık ilaç verdik susmadı. Tavsiyem sürekli mola verin uyusa bile kucağınıza alın pışpışlayın uyandırmayayım falan demeyin o an gerçekten yatmasından mutlu olmuştuk ama sonrasını bi allah bi ben bilirim 😰 aynı hataya düşmeyin buna dikkat edin derim 🙏