Oğlum 9 aylık artık bizim gibi beslenebileceğini söyledi doktorumuz. Bu aralar yediği herşeyi ağzında bekletiyor salatalık vs yediğinde ağzında emiyor posasını yutmuyor çıkartmıyor da bütün gün ağzında tutuyor.ağzını kitliyor almama da izin vermiyor sizde de böyle oldu mu? İnatlaşmak istemiyorum ne yapacağımı bilemedim