gunesimm11 Hemen acile gidin. Durumu anlatın. İdrarın az olduğunu, gözlerde şişliği. İnşallah öyle bi durum yoktur ama böbreklerle alakalı bir sıkıntı olabilir korkmayın belki de hiç öyle bişe yoktur ama aynı şikayetlerle bizde gittiğimiz için söylüyorum.