Benim ilk çocuğum olduğu için özenli davranmak istedim şu an çalışmıyorum da tüm vaktimi ona ayırıyorum yorucu mu hem de çok . Şu an yürümek istiyor her dakika yürütüyorum ama belim kopuyor bazen diyorum ya alayım bize bir şey olmamış zaten yakında yürür 😅 sonra diyorum neyse ilgilen . Denge yürüteci var ama henüz dik duramıyor ondana ben kenardan destek oluyorum . Allah nasip eder ikinci çocuğum olursa bu kadar vaktim olmayacağından alabilirim diye düşünüyorum 🥹🥹