Merhaba güzel anneler🌸Kızım 7 aylık ve artık yerde oyun oynarken etrafına yastık koymak yetmemeye başladı. Genellikle firar ediyor sağa sola bir yerlere.File veya plastik malzemeden olan oyun alanlarından almak istiyorum ama epeyi de bir maliyetli. Kullanan tecrübeli annelerimiz varsa ne zamana kadar kullandınız? Zaten 4-5 ay sonra ayaklanacak. O zaman da gerekli oluyor mu veya içinde duruyor mu bebişler? Maliyetine değer mi, ne zamana kadar işe yarar? Bilenler, tecrübe edenler aydınlatabilir misiniz?