Yusay9298 Merhabalar sevgili anneler 2,5 yasinda bebeğimin süt dişleri çok çürüdü sürekli ağrıyor diyo aranizda bu durumu yaşayan var mı nasıl tedavi ettiniz .Çocuk Diş hekiminden randevu aldım bakalım ne yapacak çok tedirginim 😔
Ikrazumra19 Yusay9298 benim kiziminds on disleri curudu doktor ona bi tedavi yapmadi gerekli degil diye cunku cekilip yerine implant tarzi birsey olscakmis azi disindefe curuk var narkoz ile dolgu yapilmasi lazim dedi ama ben yaptirmadim cok kucuk kiyamadim
Dila97 Yusay9298 yigenim oule ustteki butun disleri curudu ve kriildi dr hic bsey yapamam hepsini ceksem damak yapisi bozulur dolgu yapsam geri duser mecbur boyle ilacla idare edeceksinz dedi inanirmisin bazen agridan yuzu sisiyo bogazina beze birakiyoo suan 3 yasinda oyle cok aci cekiyoki yavrum bi cozum bulamadi ablamm
Yusay9298 Ikrazumra19 Ikrazumra19 bende kıyamam heralde ama en azından ağrısıni dindirecek biseyler yapsa yada verse
Tazeanne3535 Ecoo benim kızımında çürük herkes aburcuburdan diyor fakat biz astım ilacı havası kullanıyoruz o yüzden dişlerimiz hep çürüdü 😔
Yusay9298 Ecoo benim bebeğim dişlerini geç çıkarmasına rağmen çok çabuk çürüdü ben 20 aya kadar hep anne sütü verdim anne sütüne çok bağımlı bı çocuktu ek gıda olarak süt ürünleri hiç yemddi doktor ondan olabileceğini söyledi gece beslenmesi olabilir dedi gece yatmadan önce kaşık maması yapardım ondan olabilir ama onu da vermesem gece çok kalkardı gibi sebepler
Yusay9298 Ecoo evet 1,5yasindan sonra fırçalamaya başladık tabi çok düzenli değil istemiyor her zaman