Kızlar merhaba öncelikle RABBİM’e bin şükür evladım sağ.🤲🏻 Bu olayı buraya yazmanın sebebi onada banada bir çare bulmak. bebegim 10 aylık. Evde de huysuz dışardada huysuz ağlar. Napacagım şaşırdım kaldım. bazn artık napacagım şaşırıryrm. Bide uykudan uyanırken ağlar baya. Neden boyle. Bakıyrm sanki başka çocuklar sakin ama bnm kız çok ağlar Bide çocuk ERKEN kalkar neden. napmalıyım