Masal001 ÖFFF!
Bana göre bebeğin mamayla besleniyorsa obez olma yolunda gidiyor!!
ya bunu mu duymak istiyorsun yada durrrr olmadııııı boyle dersem beni de linclerlerrrr. Üslubumu düzelteyiiiim’ Bebeginnn tosuncukkk masallah 🧿🧿🧿🧿 boyle yazayimmm
Ayyyy ne diyim yaniiiii???? Ne diyelim..
Sen her ay 1 kilodan fazla almış bir bebek için ele avuca gelmiş bebek icin hala burdan post acıp baska annelere iyi mi diye soruyorsan ozaman baya persentil falan bilgin olmamayı bırak, gördüğün bebekten de iyi mi saglıklımı anlayamiyorsun?!
Ne istiyorsun 3 aylık bir bebeğin 10 kilo olup poposunu kaldıramayacak koflukta olup dönememesi, emekleyememesini mi?
Doktoruna, en kötü ücretsiz bakım gördügümüz saglık Ocagına sor bebeğinin kilosunu. Hee gerçekten sınırlarda olur kilosu merak edersin anlarım😀🫠