Cok merak ediyorum bir günü nasil geciyor 2 cocuklu annelerin (27 ay ve 3 ay bebelerim)
Disari cikabiliyo musunuz mesela yalniz ikisiyle? Ben yapamiyorum. Biri gelirse oh ne ala kapi yolu gözlüyoruz yoksa tüm gün evdeyiz
Evde de yetistiremiyorum hicbiseyi ama aksam olunca da ne yaptimki tüm gün diyorum anlamiyorum hicbisey günümden
Sanki 2 evladima da yetemiyorum, gün bitiyor ve ikisiyle de yeterince vakit gecirmemis oluyorum :( özellikle ymek yapmak ve yaptigim yemegi büyügümün yememesi beni ziyadesiyle yoruyor
Sizde durumlar nasil cok merak ediyorum