Arenbebekk Benim 0 pozitif bebeğimin A negatif eşimin kanını almış. Uyuşmazlık yüzünden sarılığı 23 de geçirdik 12 günlük şuan hala da var sarılığımız. Cuma günü 13.8 deydi değerimiz inşallah düşüşe geçiyordur. Bol emzirme yapıyorum sütüm yetiyor çok şükür. Bir an önce atlatmak istiyorum bu sarılık durumunu. Siz neler yaşadınız
Karanimo Arenbebekk bizde de oldu aynı durum. Ben 0+ eşim AB+ oğlumda B+ 😌 ilk günler baya yükseldi hatta bir gün fototerapi gördü oğlum. Tek çare bol bol emzirmek büyüdükçe günler geçtikçe düşücek merak etme, içini ferah tut☘️ İlk 10 gün önemli diye biliyorum sarılık değerinde. Biz 10 güne kadar sık sık kan verip baktırmıştık sonrasında da geçti şükür😌
Minikkelebegim33 Bizimde aynı şekilde benim 0 pozitif, eşim AB pozitif kızım da A pozitif.biz 3. Gün hastanede yattık.1 gün sonra düştü sarılığı.bol emzirme dışında birşey yapmadım.bunun için yapılacak başka yöntem yok diye biliyorum
Arenbebekk Karanimo ay çok şükür sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah. Bakalım bizim 13. Günümüz doğalı bizde 3 güne kan verdik umarım düşüyordur. Cuma gidicez yine kontrole