aysegulkiymaz bende de bu tarz bişey olmuştu. İlk 20-25 gün geçtikten sonra sarı akıntıya dönmüştü. 40 gün dolduktan 1 hafta sonra falan tekrar kanamam olmuştu regl sandım bende. Bir sonraki ay olmayınca doktoruma sordum, lohusa kanaması olabileceğini söyledi. İçeride ne kadar pis kan biriktiğini bilemiyoruz o yüzden kanama olması çok normal dedi. Sizin regl olup olmadığınız da gelecek ay belli olur ancak.