Benim bebeğim pamukçuk oldu yani ağız mantarı. Ondan benim göğsüme geçti. Aşırı derecede kaşınıyordu ucunun etrafı kıpkırmızıydı ve kanlanmaya başlamıştım. Ben travazol krem kullandım bebeğimde fungostatin damla kullandı. Şükür geçti baya. Bence sizinde mantar olabilir. Eğer mantarsa bebeğinize geçme ihtimali çok çok yüksek. Ped kullaniyorsaniz hemen bırakın. Asla nemli kalmasın göğsünüz. Ve temiz tutun herzaman