littlelimonmom Bebeğim 7 aylık doğduğundan beri birlikte yatıyoruz. Bırakın oda ayırmayı daha anne yanı yatağa bile geçemedik😂 emerek uyuyor bazen nefessiz kalır diye çok korkuyorum. Derdime ortak anneler var mı benim için ne önerirsiniz?
Pwlin littlelimonmom bende yaklasık 2 aydr beraber yatyz dişler cıkmaaya basladgndan beri emmese bile yanyanayz artık yatak odasına sgmyrz dusun