Bebeğinizi emzirdikten sonra sağım yapın,sağdığınız sütü biberon dışında bi şeyle verin. Henüz çene kasları tam gelişmediği için etkin ememiyo olabilir. Her fırsatta emzirin,2 saatte bir muhakkak karnının tok olduğundan emin olun. İnşallah en kısa sürede değeriniz normale düşer. Bir de bebeğinizle kan uyuşmazlığınız varsa bu da sarılığı tetikleyen bi durum