cennet123 kızımın kakasinda kan vardı doktor alerjik dedi ilaç falan verdim fayda etmedi az önce kaka yapıyordu affedersiniz popo deliğine baktim içerden kanıyor yani içerden yaralanmış fitil kullanmıştm ateş düşürücü acaba o mu yaraladı bilen var mi
Venusum cennet123 catlak var sanrm ayy cok üzüldüm kiyamm benm.bebegimde de var bazen kaka yaparken cok agliyor mafoluyorm 😔
cennet123 Maybeoneday ya doktora götürecem bugün akşam delircem her kaka yaptiginda ağlıyor kanıyor iyileşir mi acaba içerde çünkü nasıl tedavi edilecek delircem sonuna kadar böyle mi kalir bilginiz var mi
cennet123 Venusum ya canım benim kiymam Rabbim şifalar versin inşAllah ilaç fln alıyor misiniz iyilesecek mi ya yoksa hep böyle mi kalacak çok korkuyorum ben
Maybeoneday cennet123 anestol hamazing ve madecassol diye üç melhem veriyorlar karıstırıp poposuna günde üç kez sürüyorsun geciyo cannım merak etme. Bide eğer ek gıda alıyorsa bol su, kayısı, bir kasık zeytinyağı ver kabız olmasın daha cok çekmesin yavrum
cennet123 Venusum Rabbim acil şifalar versin inşAllah çabuk iyileşir canım üzüldüm valla ben hep kendimi suçluyorum fitl yara falan yapar bilmiyorum ondan olmuş hissediyorum neden böyle olmuş demiyod mu sizin doktor sebebi ne