Benim kahvaltı takımından iki parça kırıldı mail attım iban gönderdiler iste ücreti yatirin yollayalim diye ama yorumlarda bi kac kisi parayi gonderdim ama ürün gelmedi demis aranizda boyle bi sey yasayan varmi yani gondersem parasini urunu yollarlarmi bu arada kahvalti takimim 3 sezon öncesine ait