Linaamom Bkaç gündür çok kaşınıyor kaşıdım artık dayanamadım kıpkırmızı olmuş kullandığınz krem vs bsey var mı😩
mehmel54 Linaamom kızımın sudocreminden kullanıyorum çok şükür geçti aynısından bana da oluyordu uykumdan uyanıyordum artık kaşıntıdan
ismilazimdegil Linaamom bilgim yok maalesef. Yanlış yazmışım travocort olcaktı. Eczacıya danışabilirsiniz.