Arkadaşlar oğlumda dün hafif ateş başladı sonrasında 1-2 kere kaka yaptı cıvık bir kakaydı.
Bugünde 3-4 kere yaptı ateşide devam ediyor 38-39 arası gidip geliyor. İştahsız hiç birşey yemiyor.
Su içiyor bol bol.
Genel olarak halsızlıgı vs yok hastaneye götürmedim.
Devm ederse bu sekılde yarın götüreceğim. Salgın mı vardır neyin nesi bu ilk defa böyle birşey yasıyoruz 24 aylık oglumda 🥹