Arkadaşlar merhaba,oğlum 33 aylık tuvalet eğitimine başladık 15 gün oldu çişi ya bir damla kaçırıyor yada kaçırmadan söylüyor baya alıştı ancak kakasını tutmaya başladı. İlk 2 sefer yapmıştı lazmlığa ama sonra 4 gün yapmadı fitil verdim öyle yaptı, 3gün yine yapmadı karnım ağrıyor diyor ve çok keyifsiz bu dönemde, doktor lakztif verdi ancak sürekli bu şekilde yaptırmakta doğru değil önerisi olan var mı? Su da çok içmiyor uğraşıyorum ama nafile😕 kayısı elma vs de veriyorum gelince muhtemelen sıkıyor kendini sonrada sertleşiyor içinde hiç yapamıyor