Deniss99 11 aylık bebeğime park beşik aldık kullanışlı fln diye ama bebek içine yatar yatmaz uyanıyor hiç uyku uyumadı hışırtıyo çok rahatsız edici çadır gibi bir gün kullandık sadece napıcam bilmiyorum 🤔😢😢😢
Nurrr Deniss99 yaklaşık 1 aydır kullanıyorum pierre cardinin 70/120 bebeğim çok rahat uyuyor güvenlide ayrıca memnunuz öyle bi sıkıntı yaşamadık şimdilik
Damlaymz Deniss99 Çok merak ettim markası nedir 😂 Şahsen ben joie nin kullanıyorum ve 11 aydır böyle bir sorun yaşamadım
SerpilG Damlaymz bende joie kullanıyorum ve çok memnunum. Ana kucağını arabada kullanıyorum oto koltuğu almadım henüz. İyiki almışım. İlk aylar titreşim vazgeçilmezim olmuştu
Deniss99 Damlaymz kraft [silindi] ay en cok akıllısın canım cocugu içine mi yatırdım ne biliyim git basımdan ya
Suledogan05 Yaklasık 6 aydır kullanıyoz bızde cok memnunjz chipollino diye bı markanın besıgı hısortı felan tok hayet guzel uyuyo bebegım ıcınde
Bulin Biz seyahat için aldık. çantalı portatif bir model. gittiğimiz yere götürüyoruz. Şu an annemlerdeyim bebeğim 10 aylık onda yatıyor. baby&me marka. otelde beşik için ekstra istediler neyseki bizim vardı, çok rahat ettik.
Sarisin Deniss99 benim oğlum 1 yaşında ve doğduğundan beri kullanıyorum hiç öyle bi sorun yaşamadık kumaşıyla alakalı sanırım sizin sorununuz bizimki bez gibi kalın bi kumaş ondan hışırtı falan olmuyo
[silindi] Deniss99 alırken baksaydınız kumaşına bela okumak falan nedir bunun için saçma sapan işler ya.
Deniss99 Damlaymz kraft [silindi] ay en cok akıllısın canım cocugu içine mi yatırdım ne biliyim git basımdan ya Deniss99 Deniss99
biryavuzkusu Deniss99 ben ilk önce ahşap beşik aldım 6. Aydan sonra dönemeye başlayınca kafasını çarpıp uyanıyordu sürekli korumalık olmasına rağmen. Sonra ikincş bi beşik olacağı için en ucuzunu aldım tripper marka jokerin markası sanırım. Uzun kısımları hep fileli ucuz diye hışırdamasından korktum ama öyle bişey olmadı. Sizinkinin markası nedir belki iade edebilirsiniz.
tugceo92 Deniss99 annemlere her götürdüğümde park beşiğine yatırıyorum saatlerce uyuyo Nerden aldınız. Ses olayı falan olmaması gerekiyo
Dunyamsensn2008 Deniss99 Kumaşındandır o biz de aldik hiç ses yok.Kumasina bayılıyorum kaliteli ..muşamba gibi olanlar var belki buda onlardandır.Allah park beşiğin belasını nasıl verceek kiz 😄
AycaSahin Deniss99 Bizde park yatak kullanıyoruz hiç böyle bir sorun yaşamadık markayla alakalı bir durum sanırım