aylanin_annesi 21 günlüğüz hala çok emiyor , yenidoğan bebeklerde oluyormuş doyduklarını anlamadıkları için. Benim bebeğimde sürekli emmek istiyor , fazla gelince kusuyor zaten. Yenidoğanlarda oluyormuş bu durum, o yüzden her zaman bebeği yan yatar pozisyonda başını dik tutarak emzir boğulmasın. Yatırırkende sağlı sollu yatır Allah korusun sütü kusarsa boğulmasın.