hipregnancy Merhaba sevgili anneler 1 yaş bebekler kışın patiksiz astronotla mı yoksa normal montlarla mı rahat eder ?
Ebru-isil hipregnancy yürüyorsa falan ben mont giydirdim hiç diğerinden almadım hareket etmesi de zordur diye
Pol34 hipregnancy geçen kış astronot giydirdim 9-10 aylık falandı ama bu kış mont giymeli astronotla rahat yürüyemez yani nasıl olur bilmiyorum
hipregnancy Ebru-isil yürüyen çocuklara da giydiriyorlar bana da pek kullanışlı gelmiyor ama daha sıcaktır herhalde
Ebru-isil hipregnancy evet biliyorum ama ben kendimde öyle hissi sevmediğim için kızıma da almadım. Sanırım çok sıcağı sevmediğim için kızım da sevmez. Bir de terler daha çok hasta olur diye. Onun yerine poposunu ve belini örten mont tercih ettim
hipregnancy Ebru-isil teşekkürler cevap için benimki de çok hareketli olduğu için normal mont daha iyi olur gibi