9 aylıkken fakülte Hastanesi’nde yatarak tedavi edildi oğlum sonrasında hemen sünnet ettirdik çok yüksek enfeksiyon geçirdiğinden çeşme suyu yasaklandı yıkanırken dahi içme suyu kaynatıp ilitip öyle yıkadık 3 ay asla ıslak mendil kokulu bez kullanmadık tüm yiyeceği ek gıda icmes suyuyla yıkandı ve yapıldı emzik biberon yediği kaşıklar bile her daim içme suyu içinde kaynatılıp bol suyla durulandi küvet içinde yıkanması yasaklandı kimyasalla pipi temas etmesin diye.40 derece ateşi çıktı 10 günde açılan 48 damar yolu sonrasında ağır geçirdiği için idrar kesesine ya da idrar yollarında herhangi bir tahribat olustumu diye çekilen voiding en agiriydi😔