Papatya2636 2 gündür 9.30 yatıp 03.00 civarı kalkıyor sonrada 6 da kalkıyor 7de yatırıp 9 kalkıyor her kalkmasında emzirme artı mama veriyorum az kalkıyoe gibi geliyor aç aç mı yatıyor anlamıyorumki
basaksahinx Papatya2636 doktor bana 2. Aydan sonra artık kaldırma kendi kalkınca yedir. Aç olunca her türlü uyanır yıkar ortalığı dedi. Ben seni uykundan kaldırıp ağzına yemek tıkasam hoşuna gider diyo haklı 😂
Begum_eda123 Papatya2636 şuan bnm kızımda 2 aylık aynı dediğin saatlerde kalkiuolar sadece emziriyorum bnde hemşire iui dedi kilosuna kndim mama icirmeye çalıştım zorla ama. Uyanmadı derin uykuda oluyo norml yani
Linaamom Papatya2636 aynı benim bebeğim de öyle 3 aylık olucak gece 1 veya 2 kere maximum içiyor 2.aydan sonra kendi kalkmazsa uyandırmayın diyorlar çünkü gece uykusu bu aylarda daha önemliymiş aç olsa ağlar uyanır zaten
RumeysaSude Yok normal bence iki aylık benimki de iki kere kalkıyor. İlk ay küçük doğduğu için uyandırdım ama ikinci aya doğru kendi uyandikca verdim. Öyle olması daha iyi hazımsızlık yasamaz
Seymanurrrrr Papatya2636 Papatya2636 anam ne güzel bebek o öyle 😂uyuyan bebek cok güzel annesi hiç elleme yavruyu aç olsa seni mahveder hazır uyuyo bozma bu büyüyü bak bendeki ne gece uyuyo ne gündüz 🙄
pembehanm Ayyy ne guzel ya benımkıde 2 saate 3 saatte bır kalkıyo keske buda 6 saatte kalksa😁😁😁bence ac olsa uyanır acıkınca kendı uyanıyordur zaten