Sürpriz bi şekilde hamile olduğumu öğrendim. Şuan kabullenme aşamasındayım daha Allahım hayırlısı versin ne verdiyse de baş göz üstüne. Ama bebeğim 2-3 gündür emerken ağlıyor zar zor emiyor memeyi bırakacak gibi. Hiç mama kullanmadım şimdiye kadar, böyle olup mamaya başlayan var mı? Hangi mamayı kullandınız?