Esradnmeez1 Kızlar 5,5 aylık bebeğim var gündüz emmede bi sıkıntı yok ama akşam emerken sürekli ağlıyor hem emiyor hem ağlıyor hem uyukluyor neden acaba 🤔
twofruits Esradnmeez1 uykusu ağır geldiği için beslenmede zorlanıyordur uyku aralıklarına dikkat edin çok aç ve yorgunken emzirmeyin huzursuz olur 2 saatte bir uyuyor falan olmaları gerekiyor hatırladığım kadarıyla uyanıklık süresine bakın 2 saate uyuması gerekiyorsa 1 buçuk saat olduğunda emzirin hem hazımsızlık yapmaz