gocebebirbayan Mutfak masamın üstüne buzlu şişe koymuşlar. O da erimiş altına geçmiş. Sizce kurur mu bu geçer mi kızlar ya çok üzgünüm 😢 çok kötü duruyor off
aybikreis gocebebirbayan Cam değil mi nasıl geçmiş. Altındaki ıslanmış kısım kurusa da böyle ıslanıp kurumuş görüntüsü kalır
gocebebirbayan Mal sahibi mülk sahibi hani bunun öz sahibi … gelenler hep mi zararcı olur hep mi offf 🤦🏻♀️😭😭😭
gocebebirbayan Papatya2636 düzen temizlik takıntısı olan birine göre öyle olmuyor maalesef. Üstelik az bir kısım değil komple o taraf böyle. Azıcık yer olsa neyse dicem hadi